מסלול מרוצים פצאל בבקעת הירדן

מסלול המרוצים האתגרי ביותר בארץ

הציתו ניצוץ של התרגשות עם מתנה מקורית ויוצאת דופן, כזו שתגרום לזיכרונות בלתי נשכחים ותעורר צמא לעוד. נצלו את ההזדמנות להיכנס לעולם מרגש של מרוצי פורמולה שבו תשבו במושב הנהג של מכוניות המרוץ הטובות ביותר בארץ. דמיינו את שאגת המנוע ואת הכוח שדוחף אתכם למושב בזמן שאתם שורפים צמיגים על מסלול מרוצים אמיתי, בהדרכת נהגי המרוצים המנוסים והמקצועיים ביותר.

צאו להרפתקה המרגשת הזו במסלול מרוצים המקצועי ביותר בארץ, המפורסם בעיקולים המאתגרים ובפניות הטכניות שלו, שבו כל נהג יוכל לבטא את יכולות הנהיגה שלו להגיע אל מעבר גבול היכולת.

החוויה הייחודית והמותאמת אישית הזו משדכת אתכם לנהג מרוצים מנוסה שיחשוף בפניכם את סודות דינמיקת המרוצים, מהתיאוריה ועד לפרקטיקה. לאחר תדרוך מקיף, תעלו מאחורי ההגה בליווי המדריך, תדחפו את הגבולות שלכם ותשפרו את הכישורים שלכם. צאו מאזור הנוחות שלכם ונכנסו לממלכה של אופוריה ומהירות מרגשת, שבה כל פנייה וכל האצה הם צעד לקראת התעלות לרמות הגבוהות ביותר.

תחוו את הריגוש ותהפכו יום רגיל למסע יוצא דופן של מהירות, מיומנות וחופש מרגש.

החבילות הפופלאריות שלנו:
חבילת הכירות
*1250 ש"ח*

תכנית מהנה של *שעה ורבע* בשילוב טכניקות נהיגה מתקדמות ומאתגרות הכוללת:

חבילת יום הולדת

תכנית של *שעה ו-45 דקות* בליווי מדריך נהיגת מרוצים ולימוד טכניקות נהיגה הישר מעולם המרוצים הכוללת:

נהיגת מירוץ ליום אחד
מתנה לגבר / לאישה
! 18% הנחה !

תכנית של *שעה וחצי* בשילוב טכניקות נהיגה מעולם ה-Formula 1 הכוללת:

שאלות ותשובות

הפעילות מתקיימת בפצאל בבקעת הירדן, מסלול המירוצים הגדול והטכני ביותר בארץ ובעל מספר הפניות הגדול ביותר. המסלול הינו באורך של כ2.4 ק״מ עם ישורת ארוכה המאפשרת לפתח מהירות מאוד גבוהה ובעל 17 פניות טכניות בעלות שינויי גובה חדים שיאתגרו כל נהג מתחיל ומקצועי. למסלול פצאל מבנה ייחודי המאפשר לנהגים תנועה עם או נגד כיוון השעון. במסלול בין 15-22 נקודות שינויי כיוון (משתנה על פי כיוון הנסיעה) והפרשי גובה, אשר יוצרים עניין רב. 

דאגנו לכם לפינת המתנה ממוזגת עם שתייה קלה/חמה וכיבוד קל. בנוסף קיימים בחוץ ספסלים המשקיפים לכיוון המסלול שתוכלו לראות את ההתרגשות וההנאה של יקירכם ולצלם את החוויה מזווית נוספת. 

הנהיגה במסלול מרוצים מתבצעת לפי מקצים שהם מקטעי נהיגה שנארכים 10 דקות של נהיגה אינטנסיבית והפסקה של 10-15 דקות שנועדה לשמור על רמת הקשב והריכוז של המודרך. מינימום מקצי נהיגה הם 2 מקצים וניתן להוסיף לחבילות מקצי נהיגה נוספים או לבחור מלכתחילה בחבילות המורחבות יותר שכוללות תוספות נוספות במחירים משתלמים.  

הנהיגה במסלול מרוצים מתבצעת לפי מקצים שהם מקטעי נהיגה שנארכים 10 דקות של נהיגה אינטנסיבית והפסקה של 10-15 דקות שנועדה לשמור על רמת הקשב והריכוז של המודרך,מתן דגשים מהמדריך למודרך לביצוע הטכניקות באופן מדויק יותר והעמקה ולימוד טכניקות נהיגה מורכבות יותר. 

ההדרכה במסלול סגור מתקיימת במספר שלבים. השלב הראשון הינו התדריך התיאורטי שבו נהג המירוצים מסביר למודרך את טכניקות הנהיגה בפן התיאורטי תוך שילוב הסברים פיזיקליים הנוגעים לנהיגה, התנהגות נכונה עם רכב מירוצים ואיך מתנהלים במסלול מירוצים אמיתי. השלב השני הינו השלב של הנהיגה המעשית המחולקת למקצים, ובין כל מקצה ישנה הפסקה על מנת לקבל פידבק מהמדריך, לתת דגשים בביצוע הטכניקות ובנוסף לתת למודרך להסדיר דופק ולשמור על ריכוז. 

אנו מבצעים את הפעילות בצורה מבוקרת, הבטיחות היא חלק בלתי נפרד מהתהליך ומתחילה מהתדריך התיאורטי. המסלול הינו מסלול תחת פיקוח של ההתאחדות לנהיגה ספורטיבית ועומד בתקן בינלאומי של FIM ו-FIA ובעל שטחי ביטחון המונעים התהפכות של הרכב ועוצרים אותו המקרה של חריגה מהמסלול. בנוסף צוות המדריכים המנוסה שמלווה את הנהגים במהלך החוויה נוקט את כל אמצעי ומקדמי הבטיחות, בונה את הקצב בהדרגה ביחד עם המודרך ולפי הקצב האישי שלו כך שהפעילות מתבצעת בצורה הכי מהנה וכייפית והכי בטיחותית שיש. בנוסף הרכבים הינם רכבי מירוצים מקצועיים שנבנים לפעילות קיצונית שכזו ועוברים בדיקות בטיחות קפדניות מידי יום. 

אנו מבצעים את הפעילות בצורה מבוקרת, הבטיחות אצלנו היא מעלה הכל וחלק בלתי נפרד מהתהליך ומתחילה מהתדריך התיאורטי והמעשי ונמשכת לכל אורך הנהיגה העצמית של המודרך. בנוסף צוות המדריכים המנוסה שמלווה את הנהגים במהלך החוויה נוקט בכל אמצעי ומקדמי הבטיחות, בונה את הקצב בהדרגה ביחד עם המודרך ולפי הקצב האישי שלו כך שהפעילות מתבצעת בצורה הכי מהנה וכייפית והכי בטיחותית שיש. בנוסף יש ביטוחים מקיפים וביטול השתתפות עצמית כך שהכל מכוסה.

אין הגבלת מהירות במסלול סגור, מטרת המדריכים היא להביא את המודרך לכמה שיותר בהתאם לקצב האישי של המודרך. המהירות הינה מאוד דינמית בין אדם לאדם וקצב הנהיגה מאוד משתנה. צוות המדריכים המקצועיים שלנו בונה ביחד עם המודרך את הקצב ומביא אותו אל מעבר גבולות היכולת תוך שמירה על האמצעי בטיחות מלאים. 

ההדרכות מתאימות לכל נהג/ת בעל רשיון נהיגה בתוקף על גיר ידני / אוטומט. גם נהגים חדשים שיש בידם רישיון עם חובת מלווה יום ולילה מורשים לביצוע הפעילות. בנוסף ההדרכה הינה אקסקלוסיבית ואישית בעלת ליווי צמוד של נהג מרוצים המתאים את אופי הקורס בהתאם לרקע הנהג ובכך להעצים את יכולות הנהיגה של המודרך. 

את ההדרכה ניתן לקיים בכל עונות השנה כל עוד מזג האוויר אינו קיצוני. גשם אינו גורם אשר משפיע על החוויה או על הבטיחות אך כאשר מדובר בגשם קיצוני המלווה בסכנת שטפונות או כאשר הטמפרטורה מאוד נמוכה מה שיכול לגרום להצטברות של קרח על הכביש אנו נדחה את הפעילות למועד אחר כדי להעניק את החוויה הטובה ביותר והבטיחותית ביותר. 

אצלנו החבילות ניתנות לבנייה בהתאמה אישית בהתאם לתקציב העומד לרוכש החבילה, לדרישות של הרוכש ומה שהוא רוצה לכלול בחבילה. בכל חבילה יש תמונות ללא הגבלה עם הרכב לכל המשתתפים, גם למודרך וגם למלווים. בנוסף ניתן להוסיף סרטון וידאו ממצלמת אקסטרים GoPro המצלמת 360 מעלות את הנהג ואת תוואי הדרך. החבילות נבדלות בעיקרן במספר מקצי הנהיגה ובסוג הרכב, זמן נהיגה מורחב יותר מקנה אפשרות לעבוד על טכניקות נהיגה מתקדמות יותר והופך את אופי הנהיגה למקצועי, קיצוני ומאתגר עוד יותר. 

חובה רשיון נהיגה בתוקף על גיר ידני / אוטומט. גם נהגים חדשים שיש בידם רישיון עם חובת מלווה יום ולילה מורשים לביצוע הפעילות. 

רשיון נהיגה B בתוקף, על גיר ידני / אוטומט. גם רשיון של נהג חדש רלוונטי. 

אצלנו ניתן לבצע את הפעילות מגיל 16.9 כל עוד יש בידי הנהג רשיון נהיגה בתוקף לגיר ידני / אוטומט. מתאים גם לנהגים חדשים בעלי מלווה יום ולילה ולנהגים צעירים. 

ימי הפעילות שלנו הינם מראשון עד שישי. 

שעות הפעילות של ההדרכות בימי ראשון – חמישי הן מ 8:00 הדרכה ראשונה – 17:30 הדרכה אחרונה (תלוי בעונה). 

ימי שישי משעה 7:00 הדרכה ראשונה – שעתיים לפני כניסת שבת הדרכה אחרונה.

כמובן ! בכל חבילה ניתנות תמונות סטילס בחינם ללא תוספת תשלום והן ללא הגבלה ! המדריך יצלם תמונות למזכרת מהחוויה לנהג/ת בנפרד ובנוסף יחד עם בן/ת הזוג והמשפחה.  בנוסף ניתן להוסיף סרטון וידאו ממצלמת אקסטרים GoPro המצלמת 360 מעלות את הנהג ואת תוואי הדרך, הסרטון משלב תמונות מההדרכה, פסקול מוזיקלי וקטעי הנהיגה הקיצוניים ביותר שהיו בהדרכה. הוספת הסרטון וידאו יכולה להיקבע מראש בהזמנת החבילה או במועד המפגש מול הצוות בתוספת תשלום. 

אין חובת ניסיון או ידע מקדים, הפעילות מתאימה לכל נהג שיש בידו רשיון נהיגה בתוקף. צוות המדריכים מקצועיים ומתאימים את התוכן וההדרכה בהתאם לרקע, לנסיון ולאופי הנהג.

ניתן ליצור איתנו קשר בכל אחד מדרכי ההתקשרות שלנו – טלפונית / וואטסאפ / במייל. אם מדובר על קביעת תאריך או מימוש שובר מתנה ניתן לשלוח לנו הודעה בוואטסאפ ונציגנו יצרו איתכם קשר בהקדם למסירת התאריכים הפנויים ולתיאום מלא. 

את התשלום ניתן להעביר בביט / פייבוקס / העברה בנקאית / אשראי / תשלומים ועוד.

משקל וגובה המודרך מהווה חלק בלתי נפרד אך הינו משפיע באופן מינורי על התנהלות החוויה. הגובה המקסימלי הינו עד 210 ס״מ ומשקל עד 140 קילו גרם. הנתונים הינם דינמיים ומשתנים בהתאם ללקוח כך שאת הפרטים המדוייקים בנושא ניתן לקבל בהתייעצות מול נציגנו. 

החוויה אותה אנו מציעים מתקיימת בכל עונות השנה ובמזג אוויר סביר ולא קיצוני. גשם אינו פאקטור אשר משפיע על החוויה אך אם מדובר בגשם קיצוני המלווה בסכנת שטפונות או טמפרטורה מאוד נמוכה שיכולה לגרום להצטברות של קרח על הכביש אנו נדחה את הפעילות למועד אחר כדי להעניק את החוויה הטובה ביותר והבטיחותית ביותר.

כמובן, התכניות אצלנו הינן אקסקלוסיביות ואישיות בהן הכל מתבצע באופן פרטני שהוא אחד על אחד. אנו  מצמידים למודרך נהג מרוצים שמלווה אותו לאורך כל החוויה, דבר שתורם לנו לבנות כימיה בין המדריך למודרך, שפה משותפת והבנה וכך להשיג את המיטב מהחוויה וגם ההתנהלות בחוויה תהיה זורמת, מהנה וכיפית. 

כדאי לשריין את המועד כמה שיותר מוקדם כדי להבטיח את מקומכם בתאריכים בהם אנו נמצאים במסלול. התאריכים במסלול המרוצים הם ספציפיים ונקבעים מראש כך שמומלץ להזמין כמה שיותר מוקדם כדי להשיג את התאריך והשעה הרצויים במיוחד כשמדובר בתאריך ספציפי.

ניתן ליצור איתנו קשר בכל אחד מדרכי ההתקשרות שלנו – טלפונית / וואטסאפ / במייל. אם מדובר על קביעת תאריך או מימוש שובר מתנה ניתן לשלוח לנו הודעה בוואטסאפ ונציגנו יצרו איתכם קשר בהקדם למסירת התאריכים הפנויים ולתיאום מלא. 

בנהיגה ספורטיבית חשוב שלנהג תיהיה תחושת נינוחות מקסימלית, כך שכדאי להימנע מללבוש בגדים לוחצים / חונקים – חולצה מכופתרת ומכנסיים עם אבזמים פחות מומלצים. רצוי שהמכנס יהיה גמיש במעט, מכנס ארוך. נעילת נעליים סגורות נוחות לנהיגה בעלות סולייה דקה לתחושת רגישות מקסימלית על הדוושות. 

דברו איתנו

לקבלת פרטים והצעת מחיר בהתאמה אישית

צרו איתנו קשר או מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם